Atklājam, kādus trikus izmanto autoservisi, lai izmānītu no jums naudu – neļaujieties tiem

Droši vien, nododot automašīnu autoservisā, jūs domājat, ka paņemsiet to atpakaļ jau pilnībā salabotu, bet kā rāda prakse – visbiežāk ir tieši otrādi

Šodien es gribētu padalīties ar jums reālām situācijām un veidiem, kā autoservisos par jūsu naudu jums bojā mašīnu un pēc tam it kā salabo. Vispirms pastāstīšu stāstu, kas notika ar mani personīgi: atbrauca kāds cilvēks uz piekares diagnostiku. Es norādīju viņam detaļas, kuras tiešām bija jāmaina, un kuras vēl der, jo rūpnīcas detaļas parasti ir visizturīgākās.

Pēc tam klients aizbrauca vēl uz vienu servisu, lai tur pēc akcijas veiktu vēl vienu bezmaksas diagnostiku. Pēc tam viņš man piezvanīja un pateica, ka es slikti pārbaudīju, bet lūk, citā servisā atrada daudz vairāk problēmu, t.i., izrādās, ka jānomaina gandrīz puse mašīnas.

Izrādās, pat pats īpašnieks nostājās to cilvēku pusē, kuri viņu piemānīja, piespiežot veikt remontu.

Vispārsteidzošākais ir tas, ka, kad viņš bija pie manis, statņi un amortizatori, lai gan veci, bija sausi, bet pēc diagnostikas citā servisā izrādījās, ka visi tie ir it kā izdauzīti, ar noplūdēm, un tie jāmaina. Kā noskaidrojās, lai radītu “mitra statņa” efektu, viņi izmanto iesūcošo smērvielu. T.i., apsmidzina ar to štoku un pēc tam rāda klientam foto ar acīmredzamu defektu.

Izrādās, ka bezmaksas diagnostika tieši tam arī domāta – lai pierunātu jūs uz maksimāli dārgu remontu. Vēl no pašu servisa darbinieku stāstiem zinu, ka viņiem bija viens kolēģis, kurš kabatā vienmēr nēsāja tūbiņu ar veco eļļu.

Priekšā braucošā automašīna strauji bremzēja, lai izvairītos no sadursmes es iebraucu pretim braucošajā joslā, beigās paliku vainīgs

Pazīmes, ka kāds noklausās jūsu tālruni – arī podziņtelefonu vai pat stacionāro

Kad servisā iebrauca mašīna, viņš nemanot ielēja šo eļļu sveču šahtās. Un pēc tam teica, ka nepieciešama sadales vārpstas gultņu hermetizācija, ņēma par to pieklājīgu summu, bet pats vienkārši radīja remonta ilūziju.

Protams, visu izkontrolēt nav iespējams, taču, lai izvairītos no šādām situācijām, nepieciešams atrasties servisā vismaz defektācijas brīdī – tā kaut ko “iestudēt” būs daudz grūtāk. Vēl var uzlikt atzīmes uz vecajām detaļām, t.i., paņemt krāsiņu ar otiņu un iezīmēt tās detaļas, kuras jums teica nomainīt.

Un vispār – pārbaudiet detaļas pēc remonta, jo tās var būt tikai nomazgātas, nevis nomainītas! Vēl interesantāki triki nākamajā lapā

Šķir nākamo lapu, lai lasītu tālāk